Kivra 💚 Di Energi

Blogg

Publicerat 1 december 2021

Förhoppningsvis sågs vi i Kivras monter på Di Energi och pratade länge om hur Kivra med alla sina nya tjänster och funktioner som t.ex. tvåvägskommunikation, chatbotintegration och responsiva dokument hjälper till att förstärka kunddialogen mellan elbolagen och era kunder!

Var ni kvar på aw diskuterade vi troligtvis betalresan och hur Kivra möjliggör att få betalt tidigare än både e-faktura och autogiro.

Men vi förstår om ni istället fastnade med alla intressanta talare och branschkollegor – därför har vi samlat lite material i detta mail.

Läs mer om alla våra tjänster på vår
partnerweb

----------------------


Skapa ert hem i Kivra

Öka er närvaro och designa ert hem i Kivra. Genom att skapa ett hem bygger ni ert varumärke och gör det tydligt för era kunder vem som är avsändare av informationen som skickas i Kivra. Ni kan här lägga till er logga, bakgrundsbild och kontaktinformation till er.

Läs mer om Sender Home - ert hem i Kivra på vår partnerweb

----------------------

Prata med era kunder i Kivra

Snar kan ni som företag optimera er kundservice via Kivra genom att lägga till en befintlig chatbot innehållandes vanliga frågor och svar. Det kommer också finnas möjlighet att integrera en mänsklig chat. Chatfunktionerna är något som testas just nu för ett fåtal företag och kommer lanseras brett längre fram. Hör av er redan nu om det finns avsändare som vill vara med och testa.

Läs mer om Chat på vår partnerweb

----------------------


Tveka inte att höra av er till vår partneransvarig Sofia Caravaggi oss här för att få en helt unik, skräddarsydd kundresa genom Kivra.